četvrtak, 27. kolovoza 2015.

Promises Hurt - Elle Brooks
Promises #1
Pusti me da placem...




Okej... mislim wauu... mislim... okej...
Upravo sam zavrsila sa citanjem ove knjige i ja... nemam rijeci.
Mislim da mi treba jos jedno 5 minuta da smirim ovo svoje uznemireno srce, pa da konacno dodem sebi.
Knjiga izaziva toliko jakih osjecanja, gomilu suza i smijeha, da je tesko povjerovati da ljudska ruka moze napisati to. Elle Brooks- da li si ti sa neke druge zemlje?  Jer tvoje pisanje je definitivno prelazi ove nase zemljaske granice.
Kada zakonom ne bi bilo zabranjeno zaljepiti nekoga za stolicu i zatim mu prijetiti pistoljem dok ne procita knjigu do kraja, onda bih to vjerovatno vec uradila. Ipak, posto ne mogu da ucinim upravo to pokusat cu iskoristiti ovaj svoj slabi vokabular da vas nagovorim na procitate. Jer ova knjiga zasluzuje ne samo citanje, nego i gomilu ovacija...



Knjiga zapocinje Blairinim sjecanjem na svoju drugaricu Em, koja je prije 3 mjeseca umrla od leukemije. Prva dva-tri poglavlja sam provela placuci kao mala beba. No da je plakanje tu stalu bilo bi dobro. Citajuci knjigu dusu sam svoju isplakala. Kada biste me poznavali znali biste da ja mrzim plakati, ili biti u blizini ljudi koji placu. Ma iskreno, mrzim samu pomisao na suze (sto je jedan od razloga zasto odugovlacim sa pocinjanjem citanja ''Krive su zvijezde''), tako da inace ne citam knjige gdje znam da cu plakati. Iz meni nepoznatog razloga, ovu knjigu sam uzela iako sam vidjela jednu recenziju u kojoj je spomenuto plakanje. Hvala Bogu na tome, jer ova knjiga vrijedi svake prolivene suze.

Blair ima teskoce sa prihvatanjem toga da je njena najbolja prijateljica Em mrtva, i vracanje u zivotni tok bez nje. Em joj je ostavila listu zadataka koju nije stigla ispuniti, a  zeljela je,dok Blair ne zeli ni razmisljatio tome. U listi se spominje i Emina dugogodisnja simpatija Ethan Jamison, kojem je Blair potrebna da bi prosao matematiku.



Ethan je bio dusicaaa. Muzicar je, zgodan je, voli je. Moze li cura pozeljeti ista vise? Ali bez obzira koliko se cinila da Ethan ima savrsen zivot, to uopce nije tacno, ako barem malo pogledate ispod povrsine. Njegovi roditelji su bica koja ne zasluzuju da hodaju ovom zemljom, oboje iz drugacijih razloga.
Nisam mogla podnjeti pomisao na njih dvoje, zbog svega sto su ucinili Ethanu, a gdje mu niko nije mogao pomoci.

Ethane, ako ikada pozelis drugu porodicu, u moju slobodno mozes uci. Ja cu te posvojiti, ako vec niko drugi ne bude htjeo.

Nema komentara:

Objavi komentar