ponedjeljak, 24. kolovoza 2015.

Equal Parts - Emma Winters
(Supernova # 1)
Skeleti iz ormara na otvorenom



Dobro se spremite dragi moji jer vam predstavljam jednu od najcudesnijih knjiga svih vremena. Kada vam cak i ono sto mnogi smatraju nepredivljivima u knjigama vama postane u potpunosti predvidljivo postaje tesko pronaci neku dobru knjigu, koja ce vam stranicu za stranicom donositi gomilu iznenadjenja.  Likovi su bili veliko iznenadjenje, radnja krajnje nepredvidiva, a moje slabo srce u potpunosti nemirno kroz cijelu knjigu.





fangirling animated GIF

Kada sam citala opis ove knjige nisam bila zainteresovana, iz jednostavnog razloga.
Bila sam sva u fazonu " Superheroji? Superzlikovci? I Svicarska?? Tko, do vraga, to cita?"
Medjutim tada sam dosla do dijela u opisu u kojem se spominje da je drugi gl. lik momak koji farba lice u crno i bijelo sto mu daje izgled strasnog skeletona. Mislim....
U tom trenutku shvatam da knjiga nije kao sto se cinila na prvi pogled i uzimam je, pa sta bude bit ce.
To je jedna od najboljih odluka u mom zivotu.



Voljela sam i likove i radnju, i tokove i zaplete, ma i sam kraj. Voljela sam sve!

"Achilles?"
"Yeah?" He sounded on the brink of sleep, same as me.
"Are we a thing now?"
Another throaty chuckle, "We were always a thing, darling. Just took both of us a while to see it."

Prica zapocinje kada Felicity Eastwood po povratku sa posla iz bolnice svrati na groblje, potjerana neobicnim osjecajem. Na groblju se u isto vrijeme pojavi, ni manje ni vise, nego Achilles, glavni kriminalac u gradu, optuzen za ubistvo gradonacelnika. No ovaj put on je ranjen, a Felicity je jedina u blizini koja mu moze pomoci. Vjerovatno i jedina dovoljno luda u tom gradu da uopce razmislja o pomaganju.

sexy animated GIF

Achilles je prvim pogledom na Felicity zaludjen njome. A to mu se ne svidja. Ona nikada ne kaze ono sto se ocekuje, a akcije su joj jos vise iznenadjujuce. Na sve to mu je spasila i zivot, i to ne samo jednom, nego dva puta. Kako joj se Achilles oduzio? Drzi je u svom zatvoru. 
Pa, barem, ga niko nikada nije optuzio da ne zna sta je romantika.

"You were intimidating!" I protested. "I've never had a thing for homicidal charmers before.
"But now you do?"
"Apparently," I muttered, knowing he could feel my racing heartbeat under his chest.
"Well, if it helps, I've never had a thing for beautiful, deceptively brave, innocent charmers before." 

 Achilles i Felicity su bili sjajni likovi. Achilles, iako uveliko protektivan prema Felicite, pusta je da sama uci iz svojih gresaka. Svidjelo mi se sto je ne grli i ne tjesi cim ona se upusti u neku od svojih kriza, nego joj objasnjava da mora biti jaca. I da nema niceg toga na svijetu sto je vrijedno njenih suza i krivice. 
Za Felicity, kao i za Achillesa, nikad nisam znala sta ce reci. Cim pomislim "aha, shvatila sam te" , oni kazu nesto potpuno suprotno. Posebni, nema dalje.

"Don't get too much of an ego, but you're kind of my everything.'' 

Ako imate jos neka pitanja ili zanimacije po pitanju ove, ili neke druge knjige  komentarisite ili mi se javite na mail:

sindromdobreknjige@gmail.com

Do sljedeceg puta nadam se da ce te uzivati u ovoj predivnoj i osvjezavajucoj knjizi, te javiti utiske.
Cao....


Nema komentara:

Objavi komentar