četvrtak, 20. kolovoza 2015.

Odjeci Skotland strita
Samanha Young
Razocarenje u nastavcima



Konacno smo docekali prevod i petog nastavka "DABLIN STRIT-a", a ova prica je ni manje, ni vise nego o nasem najdrazem momku -Kolu- koji se prvi put pojavljuje u 2 nastavku -London Roud(moje favoritkinje). Zeljela sam da vidim Kolovu pricu cim sa zavrsila sa citanjem te knjige, ali autorica je odlucila njegovu pricu staviti kao 5 nastavak. Ipak, bez obzira koliko sam bila ocarana Kolom u drugoj knjizi, to sada definitivno nije bio slucaj. Da ne bi doslo do zabune, nemojte misliti da ja nisam voljela Kola. Voljela sam ja njega, ja samo nisam voljela pricu.






mistake animated GIF



Likovi

Senon Meklaud
Iako je glavni lik mrzila sam sto moram citati stvari iz njene perspektive, jer je nisam voljela. Iskrenije bi bilo reci da je zapravo uopce nisam podnosila, jer njeno razmisljanje me je ubijalo u pojam. Cim je prvi put povrjedila Kola (a necete morati dugo cekati das se to desi) prvo sam pomislila "Kako se usudjujes?!". Kol zasluzuje puno bolje od nje, ali eto cini se da njihova ljubav nema granice, pa joj on oprasta sva njena sr*nja. 
Jos jedna stvar zbog koje nisam podnosila Seron je njeno sudjenje knjizi po koricima. Vecinu knjige se proteze to sto Kol ima tetovaze, kao i svi njeni bivsi. SO WHAT? I ja imam duge nokte, pa ne znaci da sam kao sve druge cure sa dugim noktima. Wake up Seron.Wake up.

friends animated GIF





Kol Voker
Volim te Kol. Ozbiljno volim te. Ali vise sam se sa tobom povezala u drugim knjigama ovog serijala nego u tvojoj knjizi. Meni to zvuci kao ozbiljan problem. Svidja mi se kako je on pratio svoje snove o tome da ce biti umjetnik, a tatu majstor je nista drugo, nego upravo to. On je strpljivo. On je fin. On je njezan kad treba, i grub kada situacija to zahtjeva. Nije budala. I moze biti prokleto tvrdoglav. Jos jedan veliki plus za Kola je to sto -suprotno Seroninom misljenju- ne mjenja cura kao carape, iako itekako ima prilike.

kiss animated GIF


Radnja

Seron se upravo vratila u Edinburgh poslije ,blago receno, teskog prekida, sa uzasnom krivicom jer je njen brat u zatvoru zbog nje, a njena porodica ne zeli da razgovara sa njom. Uz to jedino mjesto na kojem moze da nadje posao je u radnji za tetovaze, sto je prema njoj poznato mjesto za okupljanje losih muskih. Kol radi upravo na tom mjestu, a privlacnost medju njima je ogromna. No Seron nije bas spremna za novog loseg momka , isto onoliko koliko Kol nije spreman da odustane od Seron.


spongebob squarepants animated GIF


Po meni postoji samo jedan nacin da se odredi da li je knjiga dobra. Ako osjecam dok citam knjigu da su likovi stvarno zivi, da su tu ispred mene, da imaju svoje ozbiljne probleme. Jednostavno receno da zaboravim da ja ustavari citam, previse obuzeta osjecajem da se to stvarno ispred mene dogadja. Ako se sve ovo desi - cestitam autorice knjiga vam je uspjesna. Medjutim, to sa ovom knjigom, koja je imala vise nego velik potencijal - uzimajuci u obzir koliko fanova sirom svijeta voli Kola- to nije uspjelo.


RealityTVGIFs animated GIF



Ako vas nesto zanima u vezi ovo knjige ili neke druge, ako imate pitanja , ili pak vasu preporuku za mene , slobodno komentarisite ili se javite na gmail:

sindromdobreknjige@gmail.com

Nema komentara:

Objavi komentar