ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.



Preporuka knjiga

Dobra strana ponedeljka




Dragi i drage moje dobro dosli na moj blog. 
Svi imamo razlicite okuse - neki vole krimice,a drugi su vjerni pripadnici ljubavnih romana. Tako da sam odlucila dati svoju ovotjednu preporuku za razlicite zanrove.

Krimi žanr:

Nestala bez traga- Chevy Stevens

Nestala bez traga je knjiga ciji izdavac kod nas je ''Znanje'',a  knjiga spada u njegovu KDS kolekciju. Samim time njena je cijena 29,90 kn, ili 5 km kod nas u BiH.
Za ovu knjigu mogu slobodno reci da je jedna od najboljih koju sam citala iz ovog žanra. Napisana je veoma lako. Razumijem gl. junakinju i u potpunosti se suosjecam sa njom.
Prica se vrti oko Annie O'Sullivan koje je bila oteta godinu dana, zatocena u kolibi na planini sa poremecenim otmicarem. Ne ocekujte da tu iskoci neka ljubavna prica izmedu otmicara i otete (sto dns u knjigama nije rijetkost), jer otmicaru ozbiljno treba psihijatrijska pomoc,a Annie nije ni blizu  Stockolmovskog sindroma. Na pocetku knjige vidimo Annie kako prica sa svojom psihoterapeutkinjom koja u cijeloj knjizi nije progovorila niti jednu jedinu rijec. Kroz razgovore posmatramo razlicite Annine flashback-ove. U nekim djelovima mi je jednostavno bilo previse patnje i suze su same padale.




Ljubavni žanr:


Suzanin dnevnik za Nicholasa- James Patterson

Izdavacka kuca: Marjan tisak Split
Iako nisam neki obozavatelj Pattersona ova knjiga je prevazisla sama sebe. Jedan dio price vidimo sa strane Katie koja cita dnevnik (sto je mali dio) i ono sto pise u dnevniku koji je pisala Suzan. Nemojte da mislite da tu ima nekih ljubavnih trouglova (koje uveliko prezirem), nego samo dirljiva ljubavna prica.
Iskreno radije ne bih opisivala knjigu, jer vam ne zelim nista pokvariti niti spojlerisati, ali nemoguce je da ova knjiga ne ostavi utisak na vas.
Takoder postoji i film (snimljen 2005), koji mi se nije narucito svidio (mozda zato jer sam vjerni zagovaratelj knjige u odnosu na film).
Knjiga ima tek 148 strana tako da cak i ako ste zauzeti ne bi trebao biti neki veliki problem za stici procitati.

Kao i kod ''Nestala bez traga'' u nekim djelovima knjige ja samo ...





Young-adult :

 Obsidian (Lux # 1) - Jennifer L.  Armentrout

Lux je serijal koji trenutno citam i koji ima 5 djelova.  Radnja se vrti oko Katy koja je sasvim normalna ( zasto se taj pojam jos uvijek koristi uzimajuci u obzir koliko je relativan?) i Daemon koji je vanzemaljac. Nemojte da se brinete - nije niti mal niti zelen. Njegovo tijelo je predivno. Ne, ne predivno- ta rijec umanjuje njegovu ljepotu. 
Jedini problem je taj sto Daemon nije sa ove planete, ali ,ljudi moji, niko nije savrsen.
Na jednoj recenziji sam nasla veoma zenimljivo poredjenje- " Kao da je autor se osjecao obavznim da popravi nered od Twilighta, pa je nastala ova knjiga".
A to je itekako tacno, jer knjiga ima par scena koje su me podsjetile na ''Sumrak'', samo bolju verziju.
No vise o tome u recenziji koju uskoro postavljam.
Jedina mana je sto nema prevoda, mada su recenice veoma jednostavne i ne bi trebalo biti tesko za razumjeti ako imate osnovno znanje englesko jezika.


No za one koji, ipak ne znaju engleski preporucujem jos jednu knjigu iz ovog  žanra, a to je 
.
.
.
Delirij - Lauren Oliver
Znanje je konacno prevelo treci i zavrsni dio ovog serijala, pa se osjecam duznom malo ponoviti gradivo prije nego ga uzem u ruke, a onda stize i recenzija. 






Nadam se da vam se izbor preporucenih knjiga dopao i slobodno komentarisite. Ukoliko ste neku od ovih knjiga vec citali, ili vi ,pak,zeliti meni preporuciti neku samo komentariste ili mi se javite na mail :  

sindromdobreknjige@gmail.com

Uzivajte!!!!!!




Nema komentara:

Objavi komentar