srijeda, 12. kolovoza 2015.



Eternal Seduction - Jennifer Turner
(Darkness Within #1)
Nikada u skladu sa povrsnima




Mozda se pitate zasto ovako cudan naziv za recenziju, ali to je prva rijec koja mi padne na pamet kada razmisljam o ovoj knjizi jeste povrsno.
Jennifer T. imala dobru ideju kada je pocela pisati pricu- emocionalno nedostupna heroinska ovisnica i sexy, 10 000 god. star, vampirski lord- ali sve je ispalo nekako povrsno, nedorecene, plasticno.










Likovi

Ako postoji i jedna stvar koja mi se dopala u ovoj knjizi to je sto su likovi zanimljivi, cak i ako je jedan od mojih najdrazih likova bio sporedni.


Logan Ellis
Beskucnica, heroinska ovisnica, osoba upoznata sa vampirskim svijetom i u potpunosti nezaintersovana za njega. Ona ne sudi nikome, ne petlja se u nista i zaobilazi sve ostale zive (i nezive?) osobe. Jednostavno je godinama zaboravila sta znaci osjecati bilo sta lijepo- i prema sebi i prema dugima. Ne opravdavam njenu upotrebu droga u pustoj zelji da jednostavno zaboravi na sve, ali ja nisam ona, niti sam (i molim se da necu) prozivjela njene traume (hvala svakoj visoj sili na tome).

love animated GIF


Kerestyan
:- je ime koje ja ne mogu izgovoriti i pripada liku kojeg uopste nisam mogla razumjeti. Od svih likova on mi je jednostavno najmanje opisan, najmanje predstavljen na nekom nivou, a uzimajuci u obzir broj strana koje su mu dodjeljene to ne bi trebalo biti ni priblizno tako.

love animated GIF



Puno bolje sam cak razumjela i Kerestyanovog oca, nego njega, a ako procitate knjigu shvatit cete kolika je to ludost.Ali, hej, covjek je misteriozan do dna duse, a koji je Kerestyanov izgovor?

why animated GIF


Tu je naravno jos jedan lik, kojeg ne mogu, a da ne spomenem i to je Kerestyan brat Odin. Nagradu za najbolje citate iz knjige, te bez sumnje, najsmjesnije scene osvojio je vec svojom prvom pojavom.

**“She smoothed the long sleeve of her tight, orange t-shirt. “What? You’ve never seen a woman wear more than one shirt before?” 

Odin’s mouth closed and opened a few times before words finally came out. “She’s like a fuckin’ seven layer burrito someone forgot was in the back of the fridge for six months.” 

She had to laugh. How could she not with such vivid imagery coming from someone who dressed like he was going on an unholy crusade at any moment?” **

                                                          

**“Logan licked a glob of strawberry jelly from her lower lip and smiled up
at Odin. Only one comment seemed to perfectly fit her current situation. “I
see dead people.”
He leaned forward, hands on his hips. “Me, too. It’s the only explanation
for what’s standing in front of me. Unless some high school kids broke into
the anatomy closet and stole the classroom skeleton, stretched some cadaver
skin over that bitch then cast an ancient ritual to animate it.” **


Radnja


Logan je vidjela nesto sto ne bi trebala, po vec stoti put, ali sada je uhvacena na djelu i to ni manje, ni vise nego od strane Vampirskog Lorda New Yorka - Kerestyana. Uhvacena izmedu ostajanja sa njim i trenutne smrti izabrano je prvo. No onda se ubacuje Kerestyanova porodica i nista vise nije kako se cini. Do zadnjih par strana nece se znati ko igra sah, a tko je,pak, sahovska figura.




Ono sto mi nikako ne pase jeste sto nigdje ne vidim kako Kerestyan i Logan se zaljubljuju. Imam osjecaj da je Jennifer T. u  jednom trenutku jednostavno pomislila " E u ovaj pasus bi mogla staviti kako on shvata da je voli.'' A kako je doslo do toga , uzimajuci u obzir kratak vremenski rok vecinom proveden povracajuci, jednostavno je.... zaboravljeno napisati?

wtf animated GIF




Darkness Within ima 3 dijela ( Eternal Seduction, Eternal Hearts i Eternal Embrace) s tim da je svaki dio prica o drugim likovima.


I za kraj moja ocjena je 3 zvijezdice. 




Ukoliko ste ovu knjigu vec citali , ili vi ,pak,zeliti meni preporuciti neku samo komentariste ili mi se javite na mail : 

sindromdobreknjige@gmail.com

Uzivajte!!!!!!










Nema komentara:

Objavi komentar