nedjelja, 16. kolovoza 2015.

Nero (Made Man #1)  -Sarah Brianne

Tko moze da odoli zgodnoj mafiji?


Pripremite se jer najsexy opasnosti na svijetu stize.... i zove se Nero!



Imala sam samo jedno pitanje - kako je moguce da ovako dobra
knjiga ne dobije paznju, slavu i prevode,a druge, tri puta losije, dobije sve?



life animated GIF



Knjigu sam pronasla slucajno dok sam gledala neke informacije o mojoj najdrazoj knjigici -"Dominic''- i iskreno prvo mi je paznju privukla ova sexy naslovnica .
Poslije citanja o cemu se radi pomislila sam ''Zasto da ne?'' i otkrila jednu od knjiga koja se od sada definitvno ubraja medu moje favorite.....



love animated GIF



Likovi


U ''Neru'' sam voljela sve likove. I one glavne i one sporedne ( pa dobro gotovo sve sporedne). Svi su oni komkplikovani, svi imaju snove, nadanja, ciljeve i strahove. Idu kroz zivot ili boreci se za sebe, ili skrivajuci se od straha zeleci samo da vrijeme prodje. Drugim rijecima svi su oni ljudi, a autorica je toliko vjesto napisala pricu da imate osjecaj da ste u njihovoj kozi dok citate.



Elle

Elle je usamljena ucenica srednje skole, svakodnevno maltretiranja od strane drugih ucenika. Ima samo jednu prijateljicu i to je Chloe, koja je cak vise povucena. Procitala sam par komentara u kojima se Elle spominje kao slaba , no ja se stim ne slazem. Sasvim suprotno, smatram je jednom od najhrabrijih junakinja o kojima sam do sada citala. Mislim, hej, koliko treba imati hrabrosti da bi se svakodnevno postavljao ispred svoje prijateljice i svaki put samo ti primao udarce i patio?





Nero

Predstavljam vam svog novog book - boyfrienda!!!! Ja sam fan Talijana. Ne ,ozbiljno, ja volim sve sto ima veze sa Talijanima, a uzimajuci u obzir da su njegovi korjeni iz Italije, Nero je vec na samom pocetku dobio veliki ++ od mene. Ali nekako sumnjam da vas to zanima pa da vam kazem  ono sto zelite cuti. 
Da li je Nero zgodan?---Drugacije ne bi islo.

Da li je opasan? --- Vise nego mozete zamisliti.

Da li je pametan? ---- Dovoljno da kad sve pokvari zna popraviti.

Da li ce vam srce stajati zbog njega dok citate? ---- Vise nego jednom.


“Elle hugged Amo’s side, then she leaned up as high as she could and kissed him on the cheek, barely making it. “Thanks.”'
Elle ran off into the classroom to go be with her best friend. She couldn’t be happier
Nero couldn’t be more pissed. He didn’t understand how Amo could get a fucking thank you without asking. How he could get a kiss without asking. How come she never throws herself at me for a hug? I want a fucking hug.” 


Radnja


Ella jedne veceri zavrsavajuci svoju smjenu vidi ubistvo pocinjeno od strane mafije , i to ni manje ni vise od njihovog Bossa. Dovoljno je pametna da ni ne pomislja o progovaranju o tome, ali boss ne moze biti sigurna da li ce ona sutiti, pa salje svog sina Nera da joj se prblizi. Za Nera je to sve trebao ostati posao,ali tko moze odoljeti djevojci poput nje?

 photo ee63825e-c620-48d1-9d6f-3206fe0b4e81_zpsqeitvhn8.jpg


Za sada je izasao jos jedan nastavak "Vincent'' kojeg planiram citati cim stignem, a autorka je najavila novi dio ''Chloe''.


Za ovu knjigu imate svaku moju preporuku i u slucaju da imate pitanja ili zelite razmjeniti utiske komentarisite ili se javite na mail :

sindromdobreknjige@gmail.com

Do sljedeceg puta, uzivajte !! :*

Nema komentara:

Objavi komentar