utorak, 11. kolovoza 2015.



Vampires in America- D.B. Reynolds
Raphael (Vampires in America #1)
Ne sudi o knjizi po koricama



Da o knjizi ne treba suditi po koricama potvrdjuje serijal Vampires in America autorice D.B. Reynolds. Svaka od dosad objavljanih knjiga ima uzasnu naslovnicu, sto je velika steta uzimajuci u obzir kvalitetu same knjige.
Raphael je prvi dio ovog serijala i apsulutno sam ga obozavala!!!
Likovi koje je Reynolds napravila su ocaravajuci. Jaki. Posebni. Ostaju dosljedni sebi, bez obzira na situaciju i na tu veliku ljubav, a ne da sve ide po onoj utabanoj stazi:
"Sudjen si mi."
"Ne, nismo. Ti zasluzujes bolje."
"Da, jesmo sudjeni."
-Nakon par scena-
"Da, draga."
I odlicni karakteri jednostavnu -puff.

Ovdje nema ni sudjene, niti sudjenog. Likovi sami biraju sta zele i ,jos vaznije, koga.


“Would it be so terrible, sweet Cyn?” he whispered. “To spend eternity at my side?” But she was too far gone in sleep, and Raphael didn't know if he wanted to hear her answer anyway.” 


Likovi


Cynthia Leighton
:- je privatni detektiv i bivsi policajac, dobro upoznata sa vampirskim svijetom. Ona je sexy ponosna osoba, ali dovoljno pametna da se plasi vampira -barem onih jacih- i dovoljno hrabra da se ne trese u njihovoj blizini. Ona nema problema sa samopouzdanjem, sto je cini gotovo idealnim likom. Lijepo je konacno vidjeti nekog gl. lika koji ne misli svo vrijeme- "Ali on je toliko lijepsi naspram mene. Ona izgleda toliko bolje. Mi nismo u istoj kategoriji" i bla,bla,bla.





“What is it about her, Duncan?” he said finally. “She fights me at every turn, then nearly dies defending me. She comes more than willingly to my bed, then runs the very next morning. She wants nothing to do with me, and yet I find her... fascinating.” 



Raphael
:- je Vampirski Lord , jedan od 8 vladajuci u Americi, i daleko najmocniji. On je nesto sto svaka zenska trazi u muskarcu. Zgodan je, lijep, mocan i bogat. Uz sve to ima prljav jezik i onaj ''bad-boy'' look. Da ne pricam o Alpha utisku koji odaje... Moram spomenuti da sem mog divljenja prema njemu - goje uopste nema granice- Raphael je zaradio i moje potpuno postovanja (kao i Cyn), zbog svega sto je uradio.







Radnja


 Alexandra, Raphaelova mlada sestra, je oteta. A krivci moraju platiti. Medjutim, jedini problem je prvo pronaci Alexandru.
Vampirski svijet je poceo suskati o opasnoj kaliforniskoj detektivki koja suraduje i sa vampirima, a koja je cak jednom prilikom spasila vampira koji je pod Raphaelovom zasitiom. Zaintrigiran mladom detektivkom, Raphael je zaposaljava da nadje Alexandru.
A kada su krenule varnice izmedju gl. likova, bilo me je nemoguce odvojiti od knjige. Nacin na koji se oni zaljubljuju, pogledi dok su zajedno, dokazao je da je Reynolds itekako izvrsna autorica, koja zasluzuje puno vise paznje.
P.S. - D.B. Reynolds je stvorila svijet u knjizi u kojem svi znaju za vampire, u kojima se jedni pokusavaju rijesiti ih, a drugi ih obozavaju, ali iako svi znaju za njih o njima nitko ne prica.



I za sve one koji planiraju da citaju ovu knjigu moram da kazem da se ne brinu oko kraja, jer se sve da srediti u nastavku knjige : Jabril ...No o toj knjizi neki drugi put.

Mislim da je vec jasno, no ipak cu da spomenem, da ova knjiga od mene dobija velike 4+ zvijezde.


Ukoliko ste vec citali ovu knjigu i zelite dati vase misljenje, ili imate neka pitanja oko knjige, ili ,pak, zelite vi meni preporuciti neku knjigu samo komentarisite ili mi se javite na mail : 

sindromdobreknjige@gmail.com

A do tada nadam se da ce vas ufatiti sindrom dobre knjige ....
Uzivajte!! 









Nema komentara:

Objavi komentar