subota, 26. rujna 2015.

The Queen of All that Dies - Laura Thalassa
(The Fallen World #1)



Kada sam citala ovu knjigu prvo sam se sjetila serijala ''Igre gladi'', iako jedina je slicnost to sto su dosta ozbiljnije od drugih knjiga... I sto u njihovom svijetu nema demokratije... I imaju veoma sposobne glavne junakinje. Ali to su im jedine zajednicke tacke.



Voljela sam '' Igre gladi'' -ne previse, ali dovoljno- medjutim ''The Queen of All that Dies'' mi se mnogoooo vise dopala. Mislim, cak je i naslov super. 

The Hunger Games animated GIF


Radnja nase price smjestena je u nedalekoj buducnosti u kojoj jedan covjek vlada citavim svijetom. Pa, gotovo citavim. Jedina zemlja koju nije uspjeo osvojiti -jos uvijek- je Sjeverna Amerika. Cijela planeta je unistena od rata. Kolicina radioaktivnog zracenja davno je presla visoku granicu. A u sredistu svega toga stoji jedan covijek- Kralj Lazuli. Krivac svega losega sto se Zemlji desilo. Nocna mora nase glavne junakinje - Serenity Freeman. Covjek sa kojim Serenity mora da obavi mirovne pregovore oko predaje njene drzave.



Serenity uci vec dvije godine o tome kako biti politicar, sto  uopce nije lako uzimajuci u obzir da je ona prije svega vojnik. Ona je osoba koja se vodi principom ''Pucaj, pa pitaj.''. Ona je ona pred kojim bih mogla pasti na koljena -dobrovoljno. Veoma mi se dopalo sto nema dlake na jeziku i to sto niko nije postedjen njenog iskrenog misljenja, pa cak ni kralj.

Odnos izmedju kralja i Serenity je veoma komlikovan. Onaj poznati '' love- hate'' odnos. Mada, ovaj vise ide na mrznju, nego na ljubav. Nema u ovoj knjizi puno ljubavi, posebno sa Serenitine strane. No, ne mozete je  kriviti  zbog toga, uzimajuci u obzir sta je sve prezivjela i koga je sve izgubila zbog kraljevih akcija.



Kralj Lazuli. Ovo je definitivno lik kojeg nije lako voljeti, za razliku od Serenity. On je osvojio cijeli svijet, i to ne na dobar nacin. Uzimajuci u obzir koliko je ljudi ubio, slobodno ga mozemo staviti na vrh liste svjetskih tiranina svih vremena. Medjutim, najveci problem je u tome sto on ne shvata sta je uradio. On kao da ne vidi ista  pogresno u tome. Njemu je igrati se sa ljudskim zivotima bilo kao igrati saha. 

''What do I have to do to prove myself to you? I have alredy moved mountains- an entire half of the world will prosper because you wanted it to be so. What more do you want me to do."
"I want you to leave me the hell alone?"
"That is one thing I cannot do."


Tako da ne mogu reci da sam voljela kralja. Ipak, priznat cu da su njegove akcije prema Serenity me itekako...hm... zaintrigirale... i raznjezile.

Autorica- Laura Thalassa - je najavila drugi dio za januar 2016.g. i to bi trebao biti zavrsni dio, mada jos uvijek nije nista potvrdjeno.



Svakoj, i bukvalno mislim svakoj, osobi bih preporucila da procita ovu knjigu, jer svi simptomi jedne dobre knjige  su tu. 
Ni slucajno je nemojte propustiti!!!

Za sva pitanja, misljenja, te vase preporuke komentarisite ili mi se javite na mail :

sindromdobreknjige@gmail.com

Nema komentara:

Objavi komentar