nedjelja, 27. rujna 2015.

The Academy - Introductions - C.L. Stone 
(The Ghost Bird #1)




Ne znam da li ste ikada uopste pogledali anime (ako niste trebate) i posebno jedan od njih ''Diabolic Lovers''. Interesantno ime, interesantni (muski) likovi. Jedna cura i sest muskih. Pa cak i ako je bio pomalo  bolestan, itekako je zanimljiv. Ova knjiga me podsjeca na njih, samo sto je jos bolje.
Jedna cura.... i sedam muskih.

hot guys animated GIF

Priznat cu vam da sam se dosta iznenadila sto mi se ove knjige dopadaju ovako mnogo. I ne samo prica, nego i sami likovi. Svi likovi. Toliko ih sve volim da se ne mogu odluciti za njadrazeg lika. 

Sang je cura sa veoma bolesnom majkom. I fizicki..i mentalno. Sang ne samo da mora da trpi sva njena deranja i nesposobnosti, nego i razlicite kazne od kojih me dusa boli. Uz to dodajte da ima oca koji sve to samo mirno gleda, sestru koju uopce ne zanima, i niti jednog jedinog prijatelja. 
Sang bismo mogli nazvati slabim likom. Sigurna sam da vec mnogi jesu. Ipak, iako vecinom mi takvi likovi idu na nerve, i ne mogu ih uopce podnjeti, Sang sam obozavala. Kada bih mogla proci kroz knjigu i grliti je dok sve to ne prodje ucinila bih to. Definitivno sam razvila odredjenu zelju da je zastitim od svega. Kao i sedam nevjerovatnih likova koji ce se pojaviti.

“It worried me that perhaps my voice was permanently damaged. I couldn’t stand to think that was the case. I would be Sang, the girl with nothing to say, and no voice to say it.” 


Upoznajte Kota, Victora, Silasa, Nathana, Gabriela, Luka i Northa. Sve ce te ih voljeti. I to nenormalnom kolicinom. 

Voljela sam ih sve i svakog od njih mogu zamisliti sa Sang. 
U prvoj knjizi oni ce se polako pojavljivat. Poglavlje po poglavlje, ali radnja nije spora. Autorica je nasla onu pravu brzinu. Ne ide prebrzo tako da uspjevate upoznati likove kako treba, ali ni prespore tako da se ne dosadjujete. 
Moram da spomenem jos dva lika kojui ce se pojaviti (ali to je u drugoj knjizi ja msm) i koji su mi se svidjeli, pa makar se samo pojavili u dvije-tri scene: Rocky i Mick. 

“Will you stop being cute? Your nose is smudging the window. My god, you’re worse than a puppy,” 


Nemojte ocekivati ljubomorne ispade izmedju muskih oko Sang jer to necete naci. Ipak, pronaci cete jednu knjigu koju morate barem jednom procitati.

Sang je nevjerovatno nevin lik. Ona ne razumije kako normalan svijet funkcionira, jer vjerovatno nikad nije ucestvovala u njemu. Flertujte sa njom sat vremena, i vrlo vjerovatno da to ona nece primjetiti. Ona je prirodna u svakom pogledu, i dobra do dna duse. Takoder, jedini karakter, u svim knjigama koje sam do sad citala, sa tim osobinama, a da sam je voljela.

“When was the last time we talked? Before we moved? Even now, when we had time to talk, he walked off to make phone calls. I thought I should be disappointed or sad but I wasn’t. I was empty. Strangers in a strange family.” 


Sto se tice oko toga s kim ce Sang biti u vezi, autorica ne favorizira niti jednog lika. Svi imaju jednak broj scena sa Sang... I kada konacno odlucim da navijam za jednog momka... desi se sljedeca scena...i ja ne znam vise sta da mislim...
Tako da ako se mene pita? Ma uzmi ih sve...

happy animated GIF


Nema komentara:

Objavi komentar